Bilirsin


cümlelerin yüzümde parçalanır
yanaklarıma çarpar içindeki öfke
anlamsız bir tınıya dönüşen sesin
cezalandırır beni, mahveder

konuşursun gözlerime bakarak
her sözünün kalbimi nasıl da parçaladığını bilerek
sesin yankılandıkça
yapayalnız hissederim kendimi
dökersin içindeki bütün acımasızlığı
yüklenmemi istersin sana verdiğim mutsuzluğu
çekip gittikten sonra geride bir virane kalacağını bilirsin
aslında istersin bunu

içindeki öfkeyi dindiremedikçe
daha ağır cümleler kurarsın
her cümleden sonra daha büyük bir kazanma arzusu çöreklenir zihnine
çünkü sevmek kimi zaman da acıtmaktır
bilirsin...

Tuna BAŞAR

/ sekizekimikibinyedi sıfırbeşotuz
Afyonkarahisar /

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Dileknaz Biçer8 Temmuz 2011 11:26

    Çok güzel bir şiir..Nasıl içten ve samimi...Yüreğinize sağlık

    Dileknaz Biçer

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Dileknaz Hanım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel!!!!!!!yüreğine sağlık!!!

    YanıtlaSil
  4. bildiğin herşey bazen bir acı olur kalbine. bilirsin, biriktirisin; söyleyemezsin...

    YanıtlaSil
  5. "çünkü sevmek kimi zaman da acıtmaktır
    bilirsin... "
    Çok güzel mühürlemişsin. Yüreğine sağlık.

    ibrahimm_

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim İbrahim.

    YanıtlaSil
  7. Acılarınızı ifade edişi şekliniz çok güzel. Ayrıca "hiç gece yazılanla gündüz yazılan bir olur mu" ifadesini de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Ben de blog sayfamın sloganını gerçekten çok beğeniyorum. Geceleri daha çok yazmaya zaman ayırdığım için bu söz her seferinde beni etkiliyor.

      Sil