Hayat Notları -X-



91
Bir çocuğun hayatında kalem ve silgi olmak isterdim.
Hayatını şekillendirirken
dilediğince yazmak ve dilediğince silmek için kullanabileceği…

92
Aşk yalnız gezenin şarkısıdır.


93
Her doğum ölüme yazılan ilk cümledir.


94
Bana en unutulmaz mutlulukları yaşatan kişileri
unutmanın verdiği mutluluğu yaşıyorum.


95
Ne kadar seversen sev,
senin sevgin karşındakinin seni sevdiği kadardır.

96
Sevmek zamana yenilmektir, sevmek hayallerini kısıtlamaktır.

97
Hayatıma girip de hayalini bende bırakıp giden insanlar,
beni birazcık da olsa sevmiş insanlardır.
Beni hiç sevmemiş insanlar ise
hayallerini bile benden alıp beni terk edenlerdir.

98
Yalnız kalmaktan değil de sesli yalnızlıktan korkuyorum.

99
Sevmek kimi zaman da acıtmaktır.

100
Kendi yanlışını başkalarının yanlışıyla örtmeye çalışan insanlar,
dünyanın en aciz insanlarıdır.

Tuna Başar

Yorum Gönder

0 Yorumlar