İstiyorum


Yazı yazmak istiyorum, saatlerce.
Bir şiir yazmak istiyorum, bir şarkı bestelemek, bir roman yazmak, bir film çekmek, bir resim yapmak, bir tiyatro sahnesinde güzel bir oyunculuk sergilemek...
Bir kitap okumak istiyorum, dünyanın en güzel sesinden dünyanın en güzel şarkısını dinler gibi.
Bir roman kahramanı yaratmak istiyorum, yüzlerce yıl sonra bile hatırlanacak.
Bir şarkı dinlemek istiyorum, hissederek ve yaşayarak. Beni anlatan bir şarkı...
Bazı kişilere imreniyorum. Onlar gibi olabilmek istiyorum. Ve onlar gibi olmadığım için de halime şükredebilmek…
Alışkanlıklar edinmek istiyorum, sıradan olsalar bile. Bu alışkanlıkları hayatımın sonuna kadar kaybetmemek...
Çok çalışkan olmak istiyorum. Çok başarılı olmak… Herkesin imrenerek baktığı bir insan olmak...
Etrafımdaki herkesin beni sevmesini istiyorum. Sadece insan olmaları nedeniyle sevdiğim insanların bunu anlamalarını…
Çok az sayıda da olsa dostlarımın olmasını...
Aşık olmak istiyorum. Leyla’yla Mecnun’a inat bir aşk yaşamak… Dünyanın herhangi bir yerinde beni bekleyen ruh ikizimi vakit kaybetmeden bulmak istiyorum.
Yanımdan bir erkek çocuk geçiyor, 2-3 yaşlarında. O çocuğun babası olabilmek...
Bir çocuk yetiştirmek istiyorum, tıpkı benim gibi dünyaya bakan.
Bir şehrin tutkunu olmak istiyorum. Bir kadınla bir şehri bütünleştirmek...
Bir rüya görmek istiyorum, gittikçe kabusa dönen. Korku içinde uyanmak istiyorum. Bir kabusun gerçek olmadığına sevinmek...
Mezarlığa gitmek istiyorum. Hayatın bir sonu olduğunu hatırlamak... Bir gün yok olup gideceğimi hissetmek... Elimdekilerin kıymetini anlamak...
Duanın inanılmaz gücüne tekrar inanmak istiyorum.
Her kötü durumdan bir iyi yan bulabilmek...
Saatlerce kahkahalarla gülebilmek...
Geleceğimi görebilmek istiyorum. Gelecekle ilgili hayaller kurabilmek... Yarına umutla bakabilmek...
Bütün bunları tek bir şey için istiyorum.
O da; MUTLU olabilmek...

Tuna BAŞAR

/otuzocakikibinbeşpazar ondörteeli
İzmir/

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. İstediklerinizi ne güzel dökmüşsünüz yazıya.. İnşallah bir gün bunların hepsi gerçek olur. Yüreğinize sağlık.. Kutlarım..

    Nuran Bilgin

    YanıtlaSil
  2. Emel Bahadır8 Temmuz 2011 16:34

    Güzel bir yazıydı.Umarım mutlu olursunuz.Umarım herkes mutlu olur.Ne diyeyim? Kolay gele.Emel Bahadır

    YanıtlaSil
  3. Merhabalarr...yazılarınız çok güzel...

    YanıtlaSil
  4. çokkkk güzeldi kardesim saol biirdin beni bu gece

    YanıtlaSil
  5. Yalnızca istemekle olsaydı herşey, bu kadar değerli olur muydu diye düşünüyorum.

    Eline ve emeğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. YUREGINIZE SAGLIK...COK ICTEN, TEMIZ, GUZEL YAZMISSINIZ...

    DILEKLERINIZE EN GUZEL SEKLIYLE KAVUSABILMENIZ DILEKLERIMLE...

    Sevgiler,
    SEMRA YESIL

    YanıtlaSil
  7. ya okadar çok şey istiyosunuzki en iyi şiir, mükemmel aşk yazıları,
    en güzel roman, yazı yazmak. filim seyretmek,
    ve buna benzer bir çok şey dostum çıkıp izmiri bir güzel dolaşsanız, sonrada şu meşur kordonda keyifli bir kahve içseniz daha iyi olmaz mı?
    zamanla yazmak ve güzeli istemek insanıda sıkıyor.
    yaşamın bize gösterdiklerinden keyif almak lazım bir denemekde yarar var sevgilerimle
    ahmet keskin

    YanıtlaSil
  8. ben sizi tanımak istiyorum çünkü bu yazdığınız şeylerin hepsini yapmak

    istiyorum hemde çok ama kimse sizin kadar güzel anlatamazdı bunu..

    yazınızı çok beğendim ve gerçek anlamda tanımayı çok isterdim sizi....

    saygılar.....

    YanıtlaSil
  9. saliha gürler8 Temmuz 2011 16:38

    şiirinize genel olarak bakıldığında güzel bence..duygularınızı ve düşüncelerinizi çok net bi şekilde dile getirmişiniz..bir şeyleri istemek başlamanın yarısı başlamaksa bitirmenin yarısıymış..siz ilk çeyreğindesiniz..mutlu olmak için biran önce başlayın isteklerinizi gerçekleştirmeye malum hayat kısa:)

    YanıtlaSil
  10. İstediğiniz şeylerin dua yerine geçtiğini bilerek isteyin ne zaman nasıl kabul olduğunu bilmeden karşınıza çıktığında da şaşırmayın derim...
    ve Leyla ile Mecnunun aşkı gibi bir aşkı isterken düşünün dayanabilecekmisiniz bu acıya kedere ayrılık ve ölüme ve bu dünyada sevdiğinizden ayrı geçecek anlara dayanamaycaksanız aşkı başka türlü isteyin...

    YanıtlaSil
  11. Tuna,
    Bir an once bunlari yazmayi kes, yazilarini okuduktan sonra bunaliyorum, senin yuzunden toplu intiharlar olacak haberin yok:)
    Saka bir yana, yazdiklarin lunaparkta eglenmeye calisan bir pice "sen picsin" diye fisildamak gibi. Picligimizi yuzumuze vurma, sen de kac o bilinmeyen gerceklerden, bosuna arama ve MUTLU OL.
    Ask var bu dunyada. en guzel siginak. Yok onu bulamazsan hirs var, ego tatmini var. Onlari sur arabana at olarak. Vurma artik hayatin anlamsizligini yuzumuze.
    Senden umut veren, eglendiren yazilar da bekliyoruz. Nedenini bilmeden geldigimiz bu dunyada guzel olan anlar, tatlar ve duygular da var. Onlara egil de biz de icimize bir tas oturmadan okuyabilelim yazdiklarini.
    "Ben boyle yaziyorum, okumazsan okuma" dersen elimiz mahkum okuyacagiz ne yazarsan. Kendime engel olamiyorum, gene ne yazmis bu "pic" diyorum ve dusuyorum icine yazdiklarinin:)
    Hoscakal
    Bulent Gurel
    Birkasimikibinalticarsambamontreal:)

    YanıtlaSil
  12. Sadık VAROLGÜNEŞ8 Temmuz 2011 16:40

    yazdıgınız yazıyı okudum. cok da begendim. öncelikle tebrik ederim ancak,

    Hayatın bir sonu olduğunu hatırlamak... Bir gün yok olup gideceğimi hissetmek...
    Elimdekilerin kıymetini anlamak...
    Duanın inanılmaz gücüne tekrar inanmak istiyorum.
    Her kötü durumdan iyi bir yan bulabilmek.. .

    şeklinde gelişen ve devam eden yazınızda bir ufacık çelişki var. eğer ölüm size yok olmayı hatırlatıyorsa o zaman siz yüce bir yaratıcının varlığına inanmıyorsunuz demektir. ve bu durumda duanın inanılmaz gücüne inanmanıza da gerek kalmaz. ama eğer duanın gücüne inanırsanız o zaman ölüm yokluk değil yok olmak değildir. sadece bir kapıdır. bir tebdil-i mekandır. eleştirmek için değil yanlış anlamayın böyle ufacık bi çelişki var gibi geldi de bana.

    yazılarınızın devamını bekliyorum.

    saygılarımla...

    Sadık VAROLGÜNEŞ
    İnşaat Mühendisi
    Bingöl Belediyesi İmar Müdürlüğü

    YanıtlaSil