Rota 3


Yazı serüvenim 2004 yılının son çeyreğinden beri kendi hızında ilerliyor. Her geçen gün birbirinden farklı düşünceler zihnime takılıyor. Kimilerini hayata geçirmeyi başarıyorum, kimileri de sadece birer proje olarak kalıyor.
Yer yer yavaşlayan yazma serüvenimde artık daha yoğun bir yazma süreci içerisine girmem gerektiğini düşünüyorum. Hem projelerimi hayata geçirmekte daha aceleci davranmam gerektiğinin, hem de yeni projeler üretmek için yazma sürecinin önemli bir faktör olduğunun farkındayım. Bu yazma sürecini daha yoğun olarak geçirebilmem için de kendime bir hedef belirlemem lazım. Bunca zamandır benim için güzel bir uğraş olan yazı yazma durumu, kısmi olarak hedef belirlememde bana yardımcı olacaktır. Bunun için öncelikle hayata geçirdiğim projeler için bir hedef saptaması yaparak işe başlayabilirim.


Yazı serüvenimin devam ettiği 24 farklı kategoride bu şekilde hedef tahtamı belirledikten sonra kısaca şunu söyleyebilirim sanırım: Ayda 4 deneme, 2 şiir, 1 hayat notu, 2 değinme, 4 not defteri, 4 aklımda kalan, 4 kırıntı, 1 kısa metin, 2 kitap eleştirisi, 4 okuma defteri, 4 seyir defteri, 6 düşbükey, 1 izlek, 1 günlük, 10 gece, 1 şiir düşü, 1 içebakan, 2 alıştırma, 1 mırıldanma, 1 Eylül’e mektup, 2 penguen/kolu kanadı, 1 sayıklama, 4 rota ve 1 de yazı masası olacak şekilde toplam 64 ürün hedefiyle rotamı belirliyorum. Bunun yanında 2 günde bir kitap okuyarak ve haftada 1 film seyrederek yazı serüvenime katkı yapmaya çalışacağım.
Bakalım hedefi tutturabilecek miyim?

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar