Gece XL


6 Mayıs 2011
Cuma

Değişken bir ruh halim var. Bazen çok keyifli oluyorum, bazen de çok mutsuz. Bazen içime büyük bir sıkıntı çörekleniyor, bazen de kendimi çok rahat ve hafiflemiş hissediyorum. Bazen her şeyi başarabilecek kadar kendimi dünyanın en güçlü insanı gibi görüyorum, bazen de oturduğum yerden kalkacak gücü kendimde bulamıyorum.
Durum böyle olunca sürekli git-geller yaşıyorum. Ne yapacağımı bilemez bir durumda kendi dünyama çekilmeyi tercih ediyorum. Ne yapmam gerektiğine de karar veremiyorum.
Bulunduğum ortamı değiştirmenin çok faydasının olacağını düşünmüyorum. Ama bulunduğum yerden de memnun değilim. Sessiz sakin, kimselerin olmadığı bir yere gitmenin ve yanıma sadece kitaplarımı almanın bana fayda sağlayacağını düşünsem de nereye gideceğime karar veremiyorum. Dünyanın herhangi bir yerinde kimsenin olmadığı, sessiz sakin bir yer var mı ki?
Kararsızlıklar, değişken ruh hali, büyük bir isteksizlik… Buna rağmen yazmak çok iyi geliyor. Yazınca rahatladığımı hissediyorum. Kendimi çevreden soyutladığımı, sessiz sakin bir yere gittiğimi ve kafamı dinleyebildiğimi görüyorum. Yazınca yepyeni bir dünya yarattığımı fark ediyorum. İstediğim her şeyin olduğu, istemediklerimin yakınıma bile yaklaşamadığı bir dünya…
İşte benim ihtiyacım bu: Yazmak…

6mayıs’11gecesi mutki

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar