Gece XLI


7 Mayıs 2011
Cumartesi

Sevmek karşı konulmaz büyük bir istek değil midir? Hayatındaki her şeyi sevdiğin insana göre belirlemek… Her şeyin onu hatırlatması ve her şeyin ona çıkması…
Etrafındaki bütün insanları sevdiğin insan uğruna yok saymaz mısın? Onu görmek için, onunla 5 dk geçirmek için kilometrelerce yol kat etmeyi göze almak değil midir sevmek? Uğruna her şeyi yapabileceğini düşünmek…
Bazen benim sevgi anlayışımla diğer insanların sevgi anlayışları arasında büyük bir fark görüyorum. Sevmeyi sadece yanındayken huzurlu olmak olarak değerlendiren, karşı konulmaz bir isteğin sevgi için önemli olmadığını savunan insanlarla karşılaşıyorum. Belki onlar da kendilerince haklılar, daha sakin bir sevme biçimini benimsemişler, ama ben bunu istemiyorum. Büyük bir heyecan istiyorum. Benim sevdiğim insana karşı beslediğim kadar yoğun duyguların bana karşı beslenmesini istiyorum. Hayatının en önemli noktasına beni yerleştirecek bir kişiye aşık olmak istiyorum. Benim gibi sevecek, benim gibi sevme anlayışını benimseyecek bir insanı hayatımın sonuna kadar büyük bir tutkuyla seveceğimi biliyorum. Ama niçin böyle biri çıkmıyor karşıma?
Uyumlu bir çift olabilmek için uyumlu bir sevgi anlayışına da sahip olmak mı gerekiyor? Gece beni sevgilerin karşılıksızlıkları üzerine düşünmeye itiyor. Hep karşılıksız sevgiler nedeniyle yorgun düştüğümü fark etmem gerekiyor artık.

7mayıs’11gecesi mutki

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar