Gece LVI


9 Ekim 2012
Salı

Uzun zaman önce aklıma düşmüş bir projeydi Çağrışımlar. Öncesinde bu projeye hangi ismi uygun göreceğimi bilememiştim. Sadece ne yazacağımı, neyi nasıl anlatmaya çalışacağımı biliyordum. Üzerinden bayağı bir zaman geçtikten sonra ismi kendiliğinden geliverdi.
Bunca zamandır hayatımı derinden etkileyen şeyler hakkında zihnimde kalan izdüşümlerdi yazmak istediğim. Bazen bir kitaptı bu, bazen bir roman kahramanı, bazen özel bir tarihi çağrıştıran bir rakamdı, bazen de hiç tanınmayan sıradan bir kişilik… Öyle ya da böyle hayatımda etkisi kalmış bir çağrışımdı yazacaklarım. Hatta bir ara bir kısmını yazmıştım bile. Ahmet Ümit’in romancılığı ve Patasana, Tüm Ders Notları, 19, Serap Hoca gibi başlıklarla anlatmaya çalışmıştım bir kısmını. Şimdi yeniden dönüyorum bu projeye. Yeniden gözden geçireceğim daha önce yazdıklarımı ve hayatımda etkisi olan şeyleri yazmaya devam edeceğim. Çağrışımlar’a en kısa zamanda başlayacağım.

Tuna BAŞAR

9ekim’12gecesi

Yorum Gönder

0 Yorumlar