Gece LX


11 Nisan 2013
Perşembe

Sanatsız geçen günler hep boşa geçmiş gibi gelmiştir bana. Uzunca bir süredir bulunduğum şehirlerde sanat etkinliği bulmak neredeyse imkânsız olduğu için ben de daha fazla bireysel olarak yapılacak sanat etkinliklerine yönelmek zorunda kaldım. Bu konuda da kitaplar ve filmlerin varlığı beni memnun etmeye yetti. Buna rağmen çok fazla “boş” geçen günüm mevcut ne yazık ki. Bazı günler hiç kitap bile okuyamıyorum. Gerek iş yoğunluğu, gerekse de etrafımdaki vaktimi fazlasıyla çalan insan topluluğu nedeniyle. Yine de birçok insana göre daha iyi durumda olduğumu söyleyebilirim. En azından çok iyi bir kitaplığa ve iyi sayılabilecek bir film arşivine sahibim. Her gün olmasa da mutlaka kitaplığımdaki kitapları elden geçiriyorum. Beğendiğim veya okumak istediğim kitapların belli bölümlerini okuyorum. Önceden okuduğum kitapların altını çizdiğim bölümlerini gözden geçiriyorum. Bazen iyi filmlerdeki önemli sahneleri tekrardan izliyorum. Bunların da ötesinde zihnimden sürekli edebiyat ve sanat üzerine farklı düşünceler geçiyor. Bazen yeni projeler üretiyorum, bazen de yapmak istediğim şeyler konusunda planlar kuruyorum. Yine de daha fazla edebiyata ve sanata zaman ayırmam gerektiğini düşünüyorum. Daha fazla okumam gerektiğini, aklımdan geçen düşünceleri kâğıda dökmenin beni olumlu yöne sevk edeceğini ve sanatsız kalırsam tükeneceğimi çok iyi biliyorum. Daha dolu geçen günlere bir an önce adım atmam gerektiğinin fazlasıyla farkındayım.

on1nisan’13gecesi

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar