Okuma Günlüğü -23-


1 Eylül 2016 Perşembe

Bazı kitapları sadece kitabın adının beni kendine çekmesi nedeniyle almışımdır. Gürsel Korat’ın Kristal Bahçe’si de adı nedeniyle dikkatimi çeken kitaplardan. Alıp sayfalarını karıştırınca kitapta yer alan denemeler ve birçok farklı edebiyatçıya yapılan değinmeler nedeniyle ilgimi daha da fazla çekmişti. Ara ara açıp sayfalarını karıştırıyordum ve bazı bölümleri okuyordum. Özellikle kitabın son bölümünde yer alan Unutamadığım Öyküler başlıklı liste nedeniyle birçok defa başvuru yaptığım bir kitap haline gelmişti Kristal Bahçe. Fakat şimdiye kadar kitabı baştan sona okumaya girişmemiştim.


Şimdi sayfaları bir bir çevirirken okumadığım için küçük bir pişmanlık da yaşadım açıkçası. Çünkü kitap yakın bir zaman önce planladığım Kıvılcımlar adlı projemde yazmayı planladığım tarzda denemelerden oluşuyor ve okudukça birçok farklı düşünceyi de zihnime düşürüyor. Muhtemelen sayfaları arasında epey vakit geçireceğim kitaplardan biri olacak gibi görünüyor bu kitap.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar