Gece CXIX


25 Kasım 2016
Cuma

Yer değiştirme dönemlerinde en çok kütüphanemden ayrı kaldığım için üzüntü yaşıyorum. Ben her kitabımın elimin altında olmasını isteyen ve seven bir okurum. Bir kitabı, bir dergiyi okurken; bir filmi izlerken; bir müziği dinlerken veya bir resmi incelerken aklıma takılanları hemen ortadan kaldırmak için başka kitaplara, filmlere, resimlere hemen ulaşmak isterim. Aklıma takılan konu üzerinde kütüphanemde ne gibi kaynaklar varsa önce onları inceleyip, onların da başka yönlendirmeleri olursa başka okuma izleklerine ulaşmaktan çok keyif alırım. O yüzden bazı kitapları okumam aylarımı alabiliyor. Her okuduğumda aklıma takılanlar neticesinde açılan yan yollar beni dağınık bir okuma eylemine yöneltiyor. Bu da bazı kitapların sürekli elimin altında kalmasına sebep oluyor. Ama bundan da çok mutlu oluyorum. Tek sıkıntım şu an yaşadığım değişim dönemlerinde kütüphanemden uzakta olmak. Aklıma takılanları sadece internet ortamından araştırabiliyorum. Tabii tek tek kitaplara dokunmanın tadı olmayınca aradığım şeyleri bulsam da yeterince mutlu olamıyorum. Umarım yakında tam olarak kütüphaneme kavuşabileceğim.

yirmi5kasım’16gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar