Gece CXXVIII


27 Mayıs 2017
Cumartesi

Günlük deyince birçok kişinin aklına ilk anda olabildiğince kişisel metinler geliyor ama ben yıllardır günlük yazıp yayınlayan biri olarak bu düşünceyi çok da doğru bulmuyorum. Kişisel bir bakış açısıyla kültür sanat ağırlıklı metinler ortaya koymaya çalışıyorum. Uzunca bir süredir yayınlamadığım Günlükler’imde de bunu yapmaya çalışıyordum ara ara yayınladığım Gece’de de… Okuma Günlüğü’mde de bu düşünce ağır basıyor. Evet, kişisel bir dil kullanıyorum ama yazdıklarımda hep bir sanat izleği söz konusu. Okuyanların zihnine küçük de olsa bir kırıntı bırakmak asıl amacım. Bir kitapla veya bir resimle tanıştırmak onlar ya da bir filmin çok da dikkat çekmeyen bir sahnesine yoğunlaşmalarını sağlamak. Bazen de zihnimden geçen projeleri detaylandırıp benim hayata geçiremeyeceğim fikirleri belki biri benim yerime hayata geçirir diye ümitlenmek… Ama hep sanatı ön planda tutarak yazılmış metinler benim günlüklerim. Bunda istediğim kadar başarılı mıyım onu tam olarak bilemiyorum ama günlüklerimi yazarken de yayınlarken de hep bu düşünceyi ön planda tutuyorum.

yirmi7mayıs’17gecesi

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar