Z Raporu (13 Haziran 2017)


1. Gülten Akın’ın Şiiri Düzde Kuşatmak adlı kitabının Ozan Yazıları bölümünde yer alan Dost mu Düşman mı?, Dîvan, Necatigil Şiirinden Gerçek, Somutlama, İncelik, Okuma Üstüne, At Filminin Ozanca Görünümü, Düşünüyor muyum, Öyleyse Var mıyım?, Fareli Eve Ozan Durmak, Bir Bölük Turna, Anayasa ve Şiir ile Sevgiyle başlıklı denemeleri okudum. (Syf: 75-114)

2. Rota’mı belirledim.

3. Nâzım Hikmet’in Kuvâyi Milliye kitabının Piraye İçin Yazılmış: Saat 21-22 Şiirleri adlı bölümünde yer alan şiirleri okudum. (Syf: 92-116)

4. Dikkatimi Çekenler için Nâzım Hikmet’in Kuvâyi Milliye kitabından dikkatimi çeken satırlar ve Nuri Bilge Ceylan’ın Uzak filminden dikkatimi çeken görüntüler üzerine iki madde yazdım.

5. Fernando Pessoa’nın Huzursuzluğun Kitabı adlı kitabının Olaysız Bir Özyaşam Öyküsü adlı ilk bölümünün 255-280. metinlerini okudum. (Syf: 324-353)

6. Tınısını Sevdiğim Sözcükler Atlası için pelesenk ve otağ kelimelerini seçtim.

7. Eczacıbaşı Sanat Ansiklopedi’sinden ABD (Amerika Birleşik Devletleri) maddesinin Mimarlık bölümünü okudum.

8. Not Defteri için notlar aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar