2 Hafta -19- / 1-14 Ocak 2018


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Güzel bir seçki.
    Amelie'yi izlemiştim. Da Vinci'nin Son Akşam Yemeği'ni bilmeyen yoktur herhalde. Beethoven'ın da sevdiğim besteleri var ama çok fazla klasik müzik dinlemiyorum. Calvino'nun kitabı okumak isteyip de okuyamadığım kitaplardan. Türk edebiyatında kedi teması çok fazla işlenen bir konudur ama şiiri bilemiyorum. Eminim kedili çok şiir vardır. Ben de bu süreçte karşıma çıkan kedili şiirlere dikkat edeceğim. Burda sizinle de o şiirleri paylaşırım belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de Amelie'yi uzun bir zaman önce izlemiştim ama yeniden izlemeye değer bir film olduğunu düşündüğüm için 2 Hafta seçkime aldım. Son Akşam Yemeği de daha önce 2 Hafta'ya konuk olmuştu ama üzerine yazı yazamamıştım. Şimdi o muhteşem resim için bir yazı da yazmayı planlıyorum. Italo Calvino'nun Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu romanı şimdiye kadar okuduğum en ilginç romanlardan biri. Yarım kalan bir sürü roman okuyor okurlar. Benim gibi daha önce birçok kitabı yarım bırakmış bir okur için ilginç bir deneyim. Tavsiye ederim.
      Türk edebiyatında kedi konusu sizin de dediğiniz gibi çok işlenen bir konu. Ama ben daha fazla kedili şiirler üzerine yoğunlaşıyorum. Sizin karşınıza çıkan şiirleri de merakla bekliyor olacağım.

      Sil